Galerija

Dobar gastroenterolog čini pola puta do vašeg zdravlja

ilustracija

ilustracija

Koliko je važno za svaku bolest, a za IBD pogotovo, imati dobrog, posvećenog doktora pokazuje moj, ali i mnogi drugi slučajevi. Na Facebook stranici posvećenoj alternativnom liječenju ulceroznog kolitisa i Kronove bolesti pronašao sam post Kanađanke Ashley.

Ona piše:” Da podijelim malo nade!!! Imam težak oblik ulceroznog kolitisa (UC). Prije tri dana sam prestala krvariti. Krvarila sam svakodnevno punu godinu dana. Evo moje priče.. Prošlog maja otišla sam doktoru  zbog krvarenja i bolova. Rečeno mi je da je u pitanju IBS (Sindrom iritabilnih crijeva) i da jedem više hrane bogate vlaknima te su me uputili užasnom gastroenterologu koji mi je prepisao Metamucil.

Kada sam mu ponovo došla jer su mi se simptomi pogoršali, on je kazao da nisam uzimala dovoljno Metamucila! Preklinjala sam za kolonoskopiju, ali on je odbijao, jer na posljednjoj prije godinu dana sve je bilo dobro. Tada su mi tokom kolonoskopije uklonili jedan polip.

Stanje mi se toliko pogoršalo da više uopće nisam mogla kontrolirati rad crijeva. Osjećala sam kao da ću se onesvijestiti od grčeva u stomaku ili da ću povratiti. WC- šolju sam bukvalno punila krvlju…

Napokon mi je uradio kolonoskopiju, deset mjeseci nakon početka krvarenja. Čak me je ostavio budnu da mi pokaže kako je bio u pravu kada je rekao da se radi o IBS-u i da je uzrok tome stres. Nije mi dao ništa za bolove, ništa za smirenje… 

Uradio je kolonoskopiju i otkrio da imam UC. Otišao je tako daleko jer nisam mogla izdržati bol i monitor za srce se isključio kada je prošao kroz lijevu strana mog kolona. Nakon što je pokušao nekoliko različitih opcija, ništa nije djelovalo, a ja sam krvarila sve jače i jače. Pitala sam šta je s mojom krvlju, jer sam osjećala kako slabim, ali njegov pomoćnik se više nije vraćao meni.

Laborant u mom gradu rekao mi je da mi je željezo nisko i da bi mi možda mogla trebati transfuzija krvi te da su mi markeri koji pokazuju upalu ekstremno visoki. Pozvala sam opet njegovu kliniku ( živim 3 sata daleko odatle inače bih direktno otišla tamo) i objasnila doktorovoj pomoćnici šta mi je laborant kazao. Nešto kasnije me je nazvala da mi saopći kako dr  Bailey kaže da on nije zabrinut zbog nalaza i da će me vidjeti za mjesec dana kako je i dogovoreno ranije.

Nisam čekala tako dugo. Otišla sam u bolnicu misleći da umirem. Gastroenterolog koji me pregledao u bolnici je rekao da imam tako težak ulcerozni kolitis da je ozbiljno razmišljao o operaciji kao o jedinom rješenju za mene. Ipak, odlučio je pokušati da me liječi drugim sredstvima i obećao da će učiniti sve što bude mogao. Slika mog UC bila je gora od slike za primjer upale kod teškog ulceroznog kolitisa. Bilo je to par zaista teških sedmica u bolnici. Smršala sam skoro deset kilograma, ali sam počela reagirati na remicade. Idućeg četvrtka idem na treću infuziju remicadea. Znam da ima mnogo kontraefekata kada sam na remicade, ali to djeluje!! I napokon počinjem se opet osjećati kao normalna osoba. Imam sada divnog gastroenterologa kome je, u stvari, stalo i koji me tretira kao ljudsko biće, a ne kao nekakav broj. I veoma se nadam da ću ovo ljeto uživati sa svojom kćerkicom i zaručnikom. Ima nade! Sve najbolje svima.

Da! Imam sada divnog gastroenterologa. On budno prati moje stanje i moju krvnu sliku. Već sam to rekla, ali ako mogu poželjeti nešto, osim izlječenja ove odvratne bolesti, onda je to da svako nađe dobrog/pažljivog gastroenterologa. To zaista čini ogromnu razliku”.

Ashly K.

na zidu grupe Ulcerative colitis, Crohns-natural cures

Komentariši